APA:
کپیترکستانی، محمدصالح، مفاخری، فهیمه، و حقیقت، فاطمه. (1395). تاثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 11(34)، 93-109. SID. https://sid.ir/paper/202688/fa
Vancouver:
کپیترکستانی محمدصالح، مفاخری فهیمه، حقیقت فاطمه. تاثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1395؛11(34):93-109. Available from: https://sid.ir/paper/202688/fa
IEEE:
کپیمحمدصالح ترکستانی، فهیمه مفاخری، و فاطمه حقیقت، “تاثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 11، no. 34، pp. 93–109، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202688/fa