مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,333
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,568
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری

صفحات

 صفحه شروع 93 | صفحه پایان 109

چکیده

 امروزه با وجود فواید حاصل از توسعه اینترنت در صنعت گردشگری, لزوم شناخت کاملتر از مفهوم وفاداری الکترونیکی و عوامل تاثیرگذار بر آن را مورد تاکید قرار می گیرد. پژوهش حاضر به بررسی تاثیر وفاداری و اعتماد در تجارت الکترونیک بر خرید آنلاین محصولات گردشگری می پردازد. جامعه آماری این پژوهش مشتریان وب سایت یکی از دفاتر معتبر خدمات مسافرتی می باشد که به صورت اینترنتی از خدمات این شرکت استفاده کردند. به منظور توزیع پرسشنامه از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است. به منظور تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده گردید که حجم نمونه برابر یا 82 نفر می باشد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزاری آماری Smart PLS انجام شده و روش آماری مورد استفاده مدل سازی معادلات ساختاری است. نتایج نشان می دهد که قابلیت وب سایت و امنیت درک شده بر اعتماد و رضایت تاثیر دارد, همچنین هزینه بر رضایت تاثیر دارد اما هزینه بر اعتماد اثری نداشت و این فرضیه رد شد, همچنین نتایج, تاثیر اعتماد و رضایت بر وفاداری را تایید نمود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ترکستانی، محمدصالح، مفاخری، فهیمه، و حقیقت، فاطمه. (1395). تاثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 11(34)، 93-109. SID. https://sid.ir/paper/202688/fa

    Vancouver: کپی

    ترکستانی محمدصالح، مفاخری فهیمه، حقیقت فاطمه. تاثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1395؛11(34):93-109. Available from: https://sid.ir/paper/202688/fa

    IEEE: کپی

    محمدصالح ترکستانی، فهیمه مفاخری، و فاطمه حقیقت، “تاثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 11، no. 34، pp. 93–109، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202688/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button