APA:
کپیمحرابی، جواد، بابای اهری، مهدی، و طاعتی، مریم. (1389). ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بانک ملت. مدیریت توسعه و تحول، 2(4)، 61-71. SID. https://sid.ir/paper/205791/fa
Vancouver:
کپیمحرابی جواد، بابای اهری مهدی، طاعتی مریم. ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بانک ملت. مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1389؛2(4):61-71. Available from: https://sid.ir/paper/205791/fa
IEEE:
کپیجواد محرابی، مهدی بابای اهری، و مریم طاعتی، “ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بانک ملت،” مدیریت توسعه و تحول، vol. 2، no. 4، pp. 61–71، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/205791/fa