APA:
کپیجلیلیان، سعید، و خیری، بهرام. (1392). بررسی تاثیر ارتقاء استاندارهای اخلاقی و بهبود هنجارهای ذهنی در کاهش تمایل به خرید مصرف کننده از کالای با نام تجاری مشابه. مدیریت توسعه و تحول، 5(13)، 69-79. SID. https://sid.ir/paper/205841/fa
Vancouver:
کپیجلیلیان سعید، خیری بهرام. بررسی تاثیر ارتقاء استاندارهای اخلاقی و بهبود هنجارهای ذهنی در کاهش تمایل به خرید مصرف کننده از کالای با نام تجاری مشابه. مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1392؛5(13):69-79. Available from: https://sid.ir/paper/205841/fa
IEEE:
کپیسعید جلیلیان، و بهرام خیری، “بررسی تاثیر ارتقاء استاندارهای اخلاقی و بهبود هنجارهای ذهنی در کاهش تمایل به خرید مصرف کننده از کالای با نام تجاری مشابه،” مدیریت توسعه و تحول، vol. 5، no. 13، pp. 69–79، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/205841/fa