مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

885
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بازاریابی در کتابخانه های ایران: فرصتی ایده آل در قرن 21

صفحات

 صفحه شروع 93 | صفحه پایان 104

چکیده

 پژوهش حاضر به امکان سنجی اجرایی شدن اصول بازاریابی در کتابخانه های مرکزی و دانشکده ای دانشگاه های دولتی شهر تهران از دیدگاه مدیران این کتابخانه ها می پردازد. یافته ها نشان می دهند که میزان آشنایی مدیران با مفهوم بازاریابی, و مولفه های یک طرح بازاریابی بالاتر از حد متوسط است. همچنین امکان اجرایی شدن این اصول در کتابخانه های مورد مطالعه بالاتر از حد میانگین قرار دارد. توجه مدیران به متغیرهای مطرح در آمیخته بازاریابی 4p بیش از همه معطوف به محصول, و کمتر از همه به بها است. همچنین اکثریت قریب به اتفاق مدیران کتابخانه ها با وجود واحدی مجزا جهت بازاریابی در کتابخانه ها و همچنین بهره مندی از نظرات متخصصان حوزه بازاریابی برای تدوین یک طرح بازاریابی اعلام موافقت نمودند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بصیریان جهرمی، رضا، و عرفان منش، محمدامین. (1390). بازاریابی در کتابخانه های ایران: فرصتی ایده آل در قرن 21. مجله بین المللی علوم اطلاع رسانی و مدیریت اطلاعات، 1(2)، 93-104. SID. https://sid.ir/paper/206878/fa

    Vancouver: کپی

    بصیریان جهرمی رضا، عرفان منش محمدامین. بازاریابی در کتابخانه های ایران: فرصتی ایده آل در قرن 21. مجله بین المللی علوم اطلاع رسانی و مدیریت اطلاعات[Internet]. 1390؛1(2):93-104. Available from: https://sid.ir/paper/206878/fa

    IEEE: کپی

    رضا بصیریان جهرمی، و محمدامین عرفان منش، “بازاریابی در کتابخانه های ایران: فرصتی ایده آل در قرن 21،” مجله بین المللی علوم اطلاع رسانی و مدیریت اطلاعات، vol. 1، no. 2، pp. 93–104، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/206878/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button