APA:
کپیبصیریان جهرمی، رضا، و عرفان منش، محمدامین. (1390). بازاریابی در کتابخانه های ایران: فرصتی ایده آل در قرن 21. مجله بین المللی علوم اطلاع رسانی و مدیریت اطلاعات، 1(2)، 93-104. SID. https://sid.ir/paper/206878/fa
Vancouver:
کپیبصیریان جهرمی رضا، عرفان منش محمدامین. بازاریابی در کتابخانه های ایران: فرصتی ایده آل در قرن 21. مجله بین المللی علوم اطلاع رسانی و مدیریت اطلاعات[Internet]. 1390؛1(2):93-104. Available from: https://sid.ir/paper/206878/fa
IEEE:
کپیرضا بصیریان جهرمی، و محمدامین عرفان منش، “بازاریابی در کتابخانه های ایران: فرصتی ایده آل در قرن 21،” مجله بین المللی علوم اطلاع رسانی و مدیریت اطلاعات، vol. 1، no. 2، pp. 93–104، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/206878/fa