مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

663
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

621
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

فرصت بازاندیشی حلقه مفقوده در آموزش بالینی

صفحات

 صفحه شروع 252 | صفحه پایان 259

چکیده

 چکیده: بازاندیشی یک جز حیاتی در فرایند یادگیری در آموزش بالینی معرفی شده است. هدف از بازاندیشی در فرایند یادگیری, ایجاد یادگیری معنی دار و عمیق و اصلاح عملکرد است. مطالعه حاضر نیمه تجربی است که د رسال تحصیلی 1396-97 انجام شده است. جامعه پژوهش شامل دانشجویان کارشناسی پرستاری در کارآموزی بخش دیالیز بیمارستان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند. مداخله آموزشی در جلسات کارآموزی با ایجاد فرصت های برنامه ریزی شده برای بازندیشی در گروه های کوچک انجام شده و رضایت فراگیران در مداخلات انجام شده مورد بررسی قرار گرفت. میزان رضایتمندی فراگیران از این رویکرد 12. 24± 88. 56در سطح خوب گزارش شد. لذا پیشنهاد می گردد در برنامه دوره کارآموزی رشته های مختلف علوم پزشکی لحاظ گردد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کشمیری، فاطمه، عسکری، پروانه، و بهرام نژاد، فاطمه. (1397). فرصت بازاندیشی حلقه مفقوده در آموزش بالینی. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، 13(3 )، 252-259. SID. https://sid.ir/paper/208152/fa

    Vancouver: کپی

    کشمیری فاطمه، عسکری پروانه، بهرام نژاد فاطمه. فرصت بازاندیشی حلقه مفقوده در آموزش بالینی. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد[Internet]. 1397؛13(3 ):252-259. Available from: https://sid.ir/paper/208152/fa

    IEEE: کپی

    فاطمه کشمیری، پروانه عسکری، و فاطمه بهرام نژاد، “فرصت بازاندیشی حلقه مفقوده در آموزش بالینی،” مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، vol. 13، no. 3 ، pp. 252–259، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/208152/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button