APA:
کپیدورودیان، زهرا. (1390). تاثیر روش ایفای نقش بر سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان حساب نارسای دبستانی در سال تحصیلی 88-87 استان تهران. روانشناسی افراد استثنایی، 1(2)، 85-101. SID. https://sid.ir/paper/208424/fa
Vancouver:
کپیدورودیان زهرا. تاثیر روش ایفای نقش بر سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان حساب نارسای دبستانی در سال تحصیلی 88-87 استان تهران. روانشناسی افراد استثنایی[Internet]. 1390؛1(2):85-101. Available from: https://sid.ir/paper/208424/fa
IEEE:
کپیزهرا دورودیان، “تاثیر روش ایفای نقش بر سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان حساب نارسای دبستانی در سال تحصیلی 88-87 استان تهران،” روانشناسی افراد استثنایی، vol. 1، no. 2، pp. 85–101، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/208424/fa