APA:
کپیخالق خواه، علی، علیپور کتیگری، شیوا، حیدری، حسن، و میرمهدی، رضا. (1396). اثربخشی آموزش یادگیری فراشناختی بر خودکارآمدی و کیفیت زندگی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی. ناتوانی های یادگیری، 7(1 )، 42-60. SID. https://sid.ir/paper/210103/fa
Vancouver:
کپیخالق خواه علی، علیپور کتیگری شیوا، حیدری حسن، میرمهدی رضا. اثربخشی آموزش یادگیری فراشناختی بر خودکارآمدی و کیفیت زندگی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1396؛7(1 ):42-60. Available from: https://sid.ir/paper/210103/fa
IEEE:
کپیعلی خالق خواه، شیوا علیپور کتیگری، حسن حیدری، و رضا میرمهدی، “اثربخشی آموزش یادگیری فراشناختی بر خودکارآمدی و کیفیت زندگی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی،” ناتوانی های یادگیری، vol. 7، no. 1 ، pp. 42–60، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210103/fa