APA:
کپیسلیمانی، اسماعیل. (1394). مقایسه عملکرد دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری ریاضی در آزمون برج لندن و مقیاس عملکرد پیوسته. ناتوانی های یادگیری، 4(3 (پیاپی 14))، 56-73. SID. https://sid.ir/paper/210113/fa
Vancouver:
کپیسلیمانی اسماعیل. مقایسه عملکرد دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری ریاضی در آزمون برج لندن و مقیاس عملکرد پیوسته. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1394؛4(3 (پیاپی 14)):56-73. Available from: https://sid.ir/paper/210113/fa
IEEE:
کپیاسماعیل سلیمانی، “مقایسه عملکرد دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری ریاضی در آزمون برج لندن و مقیاس عملکرد پیوسته،” ناتوانی های یادگیری، vol. 4، no. 3 (پیاپی 14)، pp. 56–73، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210113/fa