APA:
کپیلبافی، سمیه، روشندل اربطانی، طاهر، و محمدی، داوود. (1396). بررسی نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی با استفاده از چارچوب تیلور و اوکازاکی. مطالعات رسانه ای، 12(39 )، 103-114. SID. https://sid.ir/paper/211857/fa
Vancouver:
کپیلبافی سمیه، روشندل اربطانی طاهر، محمدی داوود. بررسی نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی با استفاده از چارچوب تیلور و اوکازاکی. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1396؛12(39 ):103-114. Available from: https://sid.ir/paper/211857/fa
IEEE:
کپیسمیه لبافی، طاهر روشندل اربطانی، و داوود محمدی، “بررسی نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی با استفاده از چارچوب تیلور و اوکازاکی،” مطالعات رسانه ای، vol. 12، no. 39 ، pp. 103–114، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211857/fa