APA:
کپیدرودی، هما، و صمدی تبار، عادل. (1392). بررسی رابطه بین ارتباطات غیرکلامی و رضایت مندی مشتریان در نمایندگی های شرکت خودروسازی تویوتا در شهر تهران. مطالعات رسانه ای، 8(22)، 91-101. SID. https://sid.ir/paper/211893/fa
Vancouver:
کپیدرودی هما، صمدی تبار عادل. بررسی رابطه بین ارتباطات غیرکلامی و رضایت مندی مشتریان در نمایندگی های شرکت خودروسازی تویوتا در شهر تهران. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1392؛8(22):91-101. Available from: https://sid.ir/paper/211893/fa
IEEE:
کپیهما درودی، و عادل صمدی تبار، “بررسی رابطه بین ارتباطات غیرکلامی و رضایت مندی مشتریان در نمایندگی های شرکت خودروسازی تویوتا در شهر تهران،” مطالعات رسانه ای، vol. 8، no. 22، pp. 91–101، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211893/fa