APA:
کپیدرودی، هما. (1391). بررسی تاثیر خصوصیات ادراک شده ازتوصیه کننده تبلیغات افواهی (ارتباط گفتاری) بر انتخاب برند محصولات تکنولوژی ارتباطی مطالعه موردی (گوشی همراه). مطالعات رسانه ای، 7(16)، 57-68. SID. https://sid.ir/paper/211918/fa
Vancouver:
کپیدرودی هما. بررسی تاثیر خصوصیات ادراک شده ازتوصیه کننده تبلیغات افواهی (ارتباط گفتاری) بر انتخاب برند محصولات تکنولوژی ارتباطی مطالعه موردی (گوشی همراه). مطالعات رسانه ای[Internet]. 1391؛7(16):57-68. Available from: https://sid.ir/paper/211918/fa
IEEE:
کپیهما درودی، “بررسی تاثیر خصوصیات ادراک شده ازتوصیه کننده تبلیغات افواهی (ارتباط گفتاری) بر انتخاب برند محصولات تکنولوژی ارتباطی مطالعه موردی (گوشی همراه)،” مطالعات رسانه ای، vol. 7، no. 16، pp. 57–68، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211918/fa