APA:
کپیدرتاج، فریبرز، و عاصمی، سهیلا. (1391). بررسی میزان تاثیر برنامه منتخب حرکتی بر توانمندی ادراکی - حرکتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیرآموز پایه دوم. روانشناسی مدرسه، 1(4)، 39-55. SID. https://sid.ir/paper/216672/fa
Vancouver:
کپیدرتاج فریبرز، عاصمی سهیلا. بررسی میزان تاثیر برنامه منتخب حرکتی بر توانمندی ادراکی - حرکتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیرآموز پایه دوم. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1391؛1(4):39-55. Available from: https://sid.ir/paper/216672/fa
IEEE:
کپیفریبرز درتاج، و سهیلا عاصمی، “بررسی میزان تاثیر برنامه منتخب حرکتی بر توانمندی ادراکی - حرکتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیرآموز پایه دوم،” روانشناسی مدرسه، vol. 1، no. 4، pp. 39–55، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216672/fa