APA:
کپیزاهدبابلان، عادل. (1391). میزان همخوانی روابط کلامی و غیرکلامی معلمان در جریان تدریس و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. روانشناسی مدرسه، 1(1)، 46-61. SID. https://sid.ir/paper/216683/fa
Vancouver:
کپیزاهدبابلان عادل. میزان همخوانی روابط کلامی و غیرکلامی معلمان در جریان تدریس و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1391؛1(1):46-61. Available from: https://sid.ir/paper/216683/fa
IEEE:
کپیعادل زاهدبابلان، “میزان همخوانی روابط کلامی و غیرکلامی معلمان در جریان تدریس و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان،” روانشناسی مدرسه، vol. 1، no. 1، pp. 46–61، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216683/fa