APA:
کپینجفی زاده، نادره السادات، و تابزر، افسانه. (1397). بررسی تأثیر سرمایه گذاری بر روی تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر قدردانی و وفاداری مشتریان در خرده فروشی (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هاکوپیان). مدیریت بازاریابی، 13(41 )، 21-32. SID. https://sid.ir/paper/218833/fa
Vancouver:
کپینجفی زاده نادره السادات، تابزر افسانه. بررسی تأثیر سرمایه گذاری بر روی تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر قدردانی و وفاداری مشتریان در خرده فروشی (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هاکوپیان). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1397؛13(41 ):21-32. Available from: https://sid.ir/paper/218833/fa
IEEE:
کپینادره السادات نجفی زاده، و افسانه تابزر، “بررسی تأثیر سرمایه گذاری بر روی تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر قدردانی و وفاداری مشتریان در خرده فروشی (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هاکوپیان)،” مدیریت بازاریابی، vol. 13، no. 41 ، pp. 21–32، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218833/fa