APA:
کپینوربخش، سیدکامران، و پشنگ، لیلا. (1390). بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار-فروشنده (مطالعه موردی شرکت بهمن دیزل). مدیریت بازاریابی، 6(13)، 95-114. SID. https://sid.ir/paper/218845/fa
Vancouver:
کپینوربخش سیدکامران، پشنگ لیلا. بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار-فروشنده (مطالعه موردی شرکت بهمن دیزل). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1390؛6(13):95-114. Available from: https://sid.ir/paper/218845/fa
IEEE:
کپیسیدکامران نوربخش، و لیلا پشنگ، “بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار-فروشنده (مطالعه موردی شرکت بهمن دیزل)،” مدیریت بازاریابی، vol. 6، no. 13، pp. 95–114، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218845/fa