APA:
کپیموسوی، سیدعلیرضا، و کناره فرد، مریم. (1393). تاثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی, شیوه های ارزش آفرینی, اعتماد و وفاداری به برند (مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اپل (آیفون) و سامسونگ (گلکسی). مدیریت بازاریابی، 9(25)، 25-50. SID. https://sid.ir/paper/218856/fa
Vancouver:
کپیموسوی سیدعلیرضا، کناره فرد مریم. تاثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی, شیوه های ارزش آفرینی, اعتماد و وفاداری به برند (مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اپل (آیفون) و سامسونگ (گلکسی). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1393؛9(25):25-50. Available from: https://sid.ir/paper/218856/fa
IEEE:
کپیسیدعلیرضا موسوی، و مریم کناره فرد، “تاثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی, شیوه های ارزش آفرینی, اعتماد و وفاداری به برند (مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اپل (آیفون) و سامسونگ (گلکسی)،” مدیریت بازاریابی، vol. 9، no. 25، pp. 25–50، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218856/fa