APA:
کپیباجلان، اصغر، منصوری، مجتبی، و شعبانی، رضا. (1393). بررسی رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده بر پذیرش برندهای خرده فروشی (مطالعه موردی: هاکوپیان). مدیریت بازاریابی، 9(23)، 1-17. SID. https://sid.ir/paper/218871/fa
Vancouver:
کپیباجلان اصغر، منصوری مجتبی، شعبانی رضا. بررسی رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده بر پذیرش برندهای خرده فروشی (مطالعه موردی: هاکوپیان). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1393؛9(23):1-17. Available from: https://sid.ir/paper/218871/fa
IEEE:
کپیاصغر باجلان، مجتبی منصوری، و رضا شعبانی، “بررسی رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده بر پذیرش برندهای خرده فروشی (مطالعه موردی: هاکوپیان)،” مدیریت بازاریابی، vol. 9، no. 23، pp. 1–17، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218871/fa