APA:
کپیمحمدی، محمود. (1396). شناخت عوامل بازینمایی و تاثیر آنها در جذب و نگهداری مشتریان کسب و کارهای اینترنتی (مورد مطالعه: دیجی کالا). مدیریت بازاریابی، 11(34 )، 65-76. SID. https://sid.ir/paper/218878/fa
Vancouver:
کپیمحمدی محمود. شناخت عوامل بازینمایی و تاثیر آنها در جذب و نگهداری مشتریان کسب و کارهای اینترنتی (مورد مطالعه: دیجی کالا). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛11(34 ):65-76. Available from: https://sid.ir/paper/218878/fa
IEEE:
کپیمحمود محمدی، “شناخت عوامل بازینمایی و تاثیر آنها در جذب و نگهداری مشتریان کسب و کارهای اینترنتی (مورد مطالعه: دیجی کالا)،” مدیریت بازاریابی، vol. 11، no. 34 ، pp. 65–76، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218878/fa