APA:
کپیقمری پور، مریم، و امیرحسینی، زهرا. (1397). تأثیر هویت برند مصرف کنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجی گری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه. مدیریت بازاریابی، 13(38 )، 115-132. SID. https://sid.ir/paper/218933/fa
Vancouver:
کپیقمری پور مریم، امیرحسینی زهرا. تأثیر هویت برند مصرف کنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجی گری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1397؛13(38 ):115-132. Available from: https://sid.ir/paper/218933/fa
IEEE:
کپیمریم قمری پور، و زهرا امیرحسینی، “تأثیر هویت برند مصرف کنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجی گری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه،” مدیریت بازاریابی، vol. 13، no. 38 ، pp. 115–132، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218933/fa