APA:
کپینعلچی کاشی، علیرضا، و طباطبایی نسب، سیدمحمد. (1395). بررسی تأثیر هیجانات بر قصد خرید مشتریان محصولات سبز (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان). مدیریت بازاریابی، 10(30 )، 73-92. SID. https://sid.ir/paper/218964/fa
Vancouver:
کپینعلچی کاشی علیرضا، طباطبایی نسب سیدمحمد. بررسی تأثیر هیجانات بر قصد خرید مشتریان محصولات سبز (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1395؛10(30 ):73-92. Available from: https://sid.ir/paper/218964/fa
IEEE:
کپیعلیرضا نعلچی کاشی، و سیدمحمد طباطبایی نسب، “بررسی تأثیر هیجانات بر قصد خرید مشتریان محصولات سبز (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان)،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 30 ، pp. 73–92، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218964/fa