APA:
کپیمجنونیان نوش آبادی، مجید، سعیدی، حمید، و چیت ساز، شهرزاد. (1396). تأثیر خودپنداره فردی (جمع گرا در برابر فردگرا) و حس نوستالژی بر نگرش و قصد توصیه و خرید مصرف کنندگان محصولات مواد غذایی. مدیریت بازاریابی، 12(36 )، 21-33. SID. https://sid.ir/paper/218969/fa
Vancouver:
کپیمجنونیان نوش آبادی مجید، سعیدی حمید، چیت ساز شهرزاد. تأثیر خودپنداره فردی (جمع گرا در برابر فردگرا) و حس نوستالژی بر نگرش و قصد توصیه و خرید مصرف کنندگان محصولات مواد غذایی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛12(36 ):21-33. Available from: https://sid.ir/paper/218969/fa
IEEE:
کپیمجید مجنونیان نوش آبادی، حمید سعیدی، و شهرزاد چیت ساز، “تأثیر خودپنداره فردی (جمع گرا در برابر فردگرا) و حس نوستالژی بر نگرش و قصد توصیه و خرید مصرف کنندگان محصولات مواد غذایی،” مدیریت بازاریابی، vol. 12، no. 36 ، pp. 21–33، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218969/fa