APA:
کپیمیرزایی، علی اکبر، و قلعه نویی، محمدکریم. (1396). بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرف کننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی). مدیریت بازاریابی، 12(36 )، 121-134. SID. https://sid.ir/paper/218973/fa
Vancouver:
کپیمیرزایی علی اکبر، قلعه نویی محمدکریم. بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرف کننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛12(36 ):121-134. Available from: https://sid.ir/paper/218973/fa
IEEE:
کپیعلی اکبر میرزایی، و محمدکریم قلعه نویی، “بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرف کننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی)،” مدیریت بازاریابی، vol. 12، no. 36 ، pp. 121–134، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218973/fa