Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

469
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

518
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرف کننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی)

صفحات

 صفحه شروع 121 | صفحه پایان 134

چکیده

 افزایش روزافزون شدت رقابت میان سازمان ها در قرن کنونی باعث شده که سازمان ها همواره به دنبال راهکارهایی جهت کسب مزین رقابتی و پیروزی در میدان رقابت باشند. با همتراز شدن کیفیت کالاهای شرکت های متفاوت و تشدید رقابت, عنصر قیمت به یکی از مهمترین عوامل مؤثر بر حفظ و جذب مشتریان و وفاداری و رضایت آنها تبدیل شده است. این امر امروزه به دلیل گسترش روزافزون اینترنت, بیشتر مصداق پیدا می کند. قیمت گذاری روی محصولات و خدماتی که در هر کسب و کاری عرضه می شود یکی از مهم ترین مراحل در هر تجارت است. "قیمت گذاری" از مفاهیم پایه در علم اقتصاد و بخصوص بازاریابی است. آگاهی از اصول, روش ها, هدف ها, چالش ها و راهکارهای آن بویژه به منظور استفاده از این مفاهیم در ارائه خدمات اطلاع رسانی و دسترسی به اطلاعات, اهمیت زیادی دارد. یکی از پیچیده ترین مشکلاتی که شرکت های بین المللی با آن مواجه اند, پدیده تفاوت قیمت ها در کشورهاست. امروزه منصفانه بودن قیمت در تحقیقات بازاریابی توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است. این تحقیق از لحاظ ماهیت و روش از نوع علّی است و برای جمع آوری داده ها از روش میدانی و با استفاده از ابزار پرسشنامه استفاده شده است, و برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از نرم افزار SPSS استفاده شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    میرزایی، علی اکبر، و قلعه نویی، محمدکریم. (1396). بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرف کننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی). مدیریت بازاریابی، 12(36 )، 121-134. SID. https://sid.ir/paper/218973/fa

    Vancouver: کپی

    میرزایی علی اکبر، قلعه نویی محمدکریم. بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرف کننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛12(36 ):121-134. Available from: https://sid.ir/paper/218973/fa

    IEEE: کپی

    علی اکبر میرزایی، و محمدکریم قلعه نویی، “بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرف کننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی)،” مدیریت بازاریابی، vol. 12، no. 36 ، pp. 121–134، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218973/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا