APA:
کپیکیا، علیرضا. (1391). بررسی تاثیر تداعی توانایی شرکت و آگاهی از برند بر تمایل به خرید مجدد و نقش میانجی درک از کیفیت محصول و تداعی برند در فرآیند تصمیم گیری خرید. مدیریت بازاریابی، 7(14)، 89-103. SID. https://sid.ir/paper/218988/fa
Vancouver:
کپیکیا علیرضا. بررسی تاثیر تداعی توانایی شرکت و آگاهی از برند بر تمایل به خرید مجدد و نقش میانجی درک از کیفیت محصول و تداعی برند در فرآیند تصمیم گیری خرید. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1391؛7(14):89-103. Available from: https://sid.ir/paper/218988/fa
IEEE:
کپیعلیرضا کیا، “بررسی تاثیر تداعی توانایی شرکت و آگاهی از برند بر تمایل به خرید مجدد و نقش میانجی درک از کیفیت محصول و تداعی برند در فرآیند تصمیم گیری خرید،” مدیریت بازاریابی، vol. 7، no. 14، pp. 89–103، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218988/fa