APA:
کپیقربانی آسیابر، مجتبی، نادری نسب، مهدی، و راه چمنی، احمد. (1397). تأثیر تداعی کننده ها بر ارزش ویژه برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران. مدیریت بازاریابی، 13(41 )، 33-47. SID. https://sid.ir/paper/218834/fa
Vancouver:
کپیقربانی آسیابر مجتبی، نادری نسب مهدی، راه چمنی احمد. تأثیر تداعی کننده ها بر ارزش ویژه برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1397؛13(41 ):33-47. Available from: https://sid.ir/paper/218834/fa
IEEE:
کپیمجتبی قربانی آسیابر، مهدی نادری نسب، و احمد راه چمنی، “تأثیر تداعی کننده ها بر ارزش ویژه برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران،” مدیریت بازاریابی، vol. 13، no. 41 ، pp. 33–47، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218834/fa