APA:
کپیحیدرزاده، کامبیز، و ترابی، فاطمه. (1392). بررسی تاثیر تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری و فعالیت های روابط عمومی ادراک شده بر وفاداری مشتریان. مدیریت بازاریابی، 8(21)، 27-42. SID. https://sid.ir/paper/218996/fa
Vancouver:
کپیحیدرزاده کامبیز، ترابی فاطمه. بررسی تاثیر تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری و فعالیت های روابط عمومی ادراک شده بر وفاداری مشتریان. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(21):27-42. Available from: https://sid.ir/paper/218996/fa
IEEE:
کپیکامبیز حیدرزاده، و فاطمه ترابی، “بررسی تاثیر تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری و فعالیت های روابط عمومی ادراک شده بر وفاداری مشتریان،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 21، pp. 27–42، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218996/fa