مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,385
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

757
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

جذابیت خدمات شخصی سازی شده برای استفاده کنندگان تلفن های همراه و تاثیر آن بر رفتار تغییر خدمات دهندگان از سوی مشتریان

صفحات

 صفحه شروع 145 | صفحه پایان 166

چکیده

 هدف از این مطالعه بررسی جذابیت و رفتار تغییر خدمات دهندگان تلفن های همراه در میان کاربران این خدمات با تاکید بر مدل هو و کوک (2003) است. در این جا پارامترهایی راهبردی مورد بررسی قرار گرفته تا خدمات دهندگان تلفن های همراه روش هایی را که می توانند به وسیله آن ها مصرف کنندگان جدید خود را به دست آورند, تشخیص دهند. برای تجزیه تحلیل موضوع, متغیر وابسته را قصد مشترکان این گونه خدمات در تغییر خدمات دهندگان خود به خدمات دهندگان جدیدی که دارای سرویس های شخصی سازی شده هستند, در نظر گرفتیم.لذا پنج ساخته اصلی تبلیغات عمومی, تناسب, ارزش ادراک شده, حجم تبلیغات و پیام های کوتاه, و مباحث مربوط به حریم خصوصی افراد پیرامون تبلیغات شخصی سازی شده مورد مطالعه قرار گرفته است. نتایج تحلیل تجربی تحقیق نشان می دهد تمام این ساخته ها بر تصمیم مشتریان برای تغییر خدمات دهنده خود تاثیر معنی داری دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    نیسی، عبدالحسین، و قنواتی، مهدی. (1390). جذابیت خدمات شخصی سازی شده برای استفاده کنندگان تلفن های همراه و تاثیر آن بر رفتار تغییر خدمات دهندگان از سوی مشتریان. مدیریت بازاریابی، 6(10)، 145-166. SID. https://sid.ir/paper/219007/fa

    Vancouver: کپی

    نیسی عبدالحسین، قنواتی مهدی. جذابیت خدمات شخصی سازی شده برای استفاده کنندگان تلفن های همراه و تاثیر آن بر رفتار تغییر خدمات دهندگان از سوی مشتریان. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1390؛6(10):145-166. Available from: https://sid.ir/paper/219007/fa

    IEEE: کپی

    عبدالحسین نیسی، و مهدی قنواتی، “جذابیت خدمات شخصی سازی شده برای استفاده کنندگان تلفن های همراه و تاثیر آن بر رفتار تغییر خدمات دهندگان از سوی مشتریان،” مدیریت بازاریابی، vol. 6، no. 10، pp. 145–166، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219007/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button