APA:
کپیدلوی، محمدرضا، و کدخدایی الیادرانی، مژگان. (1391). بررسی رابطه بین به کارگیری متریک های بازاریابی از منظر نوآوری و میزان تحقق هدف مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر در بانک سپه شهر اصفهان. مدیریت بازاریابی، 7(17)، 97-113. SID. https://sid.ir/paper/219020/fa
Vancouver:
کپیدلوی محمدرضا، کدخدایی الیادرانی مژگان. بررسی رابطه بین به کارگیری متریک های بازاریابی از منظر نوآوری و میزان تحقق هدف مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر در بانک سپه شهر اصفهان. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1391؛7(17):97-113. Available from: https://sid.ir/paper/219020/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا دلوی، و مژگان کدخدایی الیادرانی، “بررسی رابطه بین به کارگیری متریک های بازاریابی از منظر نوآوری و میزان تحقق هدف مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر در بانک سپه شهر اصفهان،” مدیریت بازاریابی، vol. 7، no. 17، pp. 97–113، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219020/fa