APA:
کپیمهرانی، هرمز، یوسفی، مینا، و کشاورزی، شهرام. (1391). بررسی اثر تصویر ذهنی از شبکه بانک بر فرآیند کیفیت- رضایتمندی- وفاداری مشتریان در شعب بانک کارآفرین استان های مازندران و گلستان. مدیریت بازاریابی، 7(17)، 115-134. SID. https://sid.ir/paper/219022/fa
Vancouver:
کپیمهرانی هرمز، یوسفی مینا، کشاورزی شهرام. بررسی اثر تصویر ذهنی از شبکه بانک بر فرآیند کیفیت- رضایتمندی- وفاداری مشتریان در شعب بانک کارآفرین استان های مازندران و گلستان. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1391؛7(17):115-134. Available from: https://sid.ir/paper/219022/fa
IEEE:
کپیهرمز مهرانی، مینا یوسفی، و شهرام کشاورزی، “بررسی اثر تصویر ذهنی از شبکه بانک بر فرآیند کیفیت- رضایتمندی- وفاداری مشتریان در شعب بانک کارآفرین استان های مازندران و گلستان،” مدیریت بازاریابی، vol. 7، no. 17، pp. 115–134، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219022/fa