APA:
کپیشهماری کلستان، عسگر، و فرهودی، آرش. (1399). شناسایی و اولویت بندی مؤلفه های ارزش ویژه برند در مقاصد گردشگری (مطالعه موردی: شهر خلخال). پژوهش و برنامه ریزی شهری، 11(40 )، 77-90. SID. https://sid.ir/paper/220356/fa
Vancouver:
کپیشهماری کلستان عسگر، فرهودی آرش. شناسایی و اولویت بندی مؤلفه های ارزش ویژه برند در مقاصد گردشگری (مطالعه موردی: شهر خلخال). پژوهش و برنامه ریزی شهری[Internet]. 1399؛11(40 ):77-90. Available from: https://sid.ir/paper/220356/fa
IEEE:
کپیعسگر شهماری کلستان، و آرش فرهودی، “شناسایی و اولویت بندی مؤلفه های ارزش ویژه برند در مقاصد گردشگری (مطالعه موردی: شهر خلخال)،” پژوهش و برنامه ریزی شهری، vol. 11، no. 40 ، pp. 77–90، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/220356/fa