APA:
کپیغفاری، محمد. (1393). ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری (مطالعات موردی: شهر اصفهان). مدیریت بازرگانی، 6(4)، 845-866. SID. https://sid.ir/paper/512867/fa
Vancouver:
کپیغفاری محمد. ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری (مطالعات موردی: شهر اصفهان). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1393؛6(4):845-866. Available from: https://sid.ir/paper/512867/fa
IEEE:
کپیمحمد غفاری، “ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری (مطالعات موردی: شهر اصفهان)،” مدیریت بازرگانی، vol. 6، no. 4، pp. 845–866، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/512867/fa