APA:
کپیعسگرنژادنوری، باقر، ابراهیم پور، حبیب، و فیضی، محمد. (1396). تاثیر نام گذاری تجاری داخلی بر نگرش های حمایتی نام تجاری, رضایت شغلی و قصد ماندن کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی. پژوهش های مدیریت عمومی، 10(37 )، 223-249. SID. https://sid.ir/paper/222099/fa
Vancouver:
کپیعسگرنژادنوری باقر، ابراهیم پور حبیب، فیضی محمد. تاثیر نام گذاری تجاری داخلی بر نگرش های حمایتی نام تجاری, رضایت شغلی و قصد ماندن کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی. پژوهش های مدیریت عمومی[Internet]. 1396؛10(37 ):223-249. Available from: https://sid.ir/paper/222099/fa
IEEE:
کپیباقر عسگرنژادنوری، حبیب ابراهیم پور، و محمد فیضی، “تاثیر نام گذاری تجاری داخلی بر نگرش های حمایتی نام تجاری, رضایت شغلی و قصد ماندن کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی،” پژوهش های مدیریت عمومی، vol. 10، no. 37 ، pp. 223–249، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/222099/fa