مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,084
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,029
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

درباره خودمختاری صنعت رسانه و تبلیغات

صفحات

 صفحه شروع 49 | صفحه پایان 72

چکیده

 مقاله حاضر به این مساله می پردازد که آیا فناوری رسانه و تبلیغات قدرتی فراتر از اراده آدمیان یا منطق و اراده ای از خود دارد؟ آیا فناوری در خدمت مقاصد و اهداف آدمیان است یا خود رسانه و تبلیغات است که مقاصد و اهداف آدمیان را تعیین می کند؟ به عبارت خلاصه تر و فنی تر, آیا فناوری رسانه و تبلیغات خودمختار است؟ برای پاسخ به این پرسش, محتوا و استدلال های دیدگاه های هایدگر (M. Heidegger) و بورگمان (A. Borgmann) و ایلو,(J. Ellul) ل که به طور عام در زمینه فلسفه فناوری عرضه شده است, به طور خاص در زمینه فناوری و صنعت تبلیغات بررسی و روشن خواهد شد و در نهایت با ارزیابی انتقادی دیدگاه طرف داران خودمختاری فناوری پایان می یابد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    منصوری، علیرضا. (1391). درباره خودمختاری صنعت رسانه و تبلیغات. مطالعات بین رشته ای در رسانه و فرهنگ (رسانه و فرهنگ)، 2(1)، 49-72. SID. https://sid.ir/paper/222411/fa

    Vancouver: کپی

    منصوری علیرضا. درباره خودمختاری صنعت رسانه و تبلیغات. مطالعات بین رشته ای در رسانه و فرهنگ (رسانه و فرهنگ)[Internet]. 1391؛2(1):49-72. Available from: https://sid.ir/paper/222411/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا منصوری، “درباره خودمختاری صنعت رسانه و تبلیغات،” مطالعات بین رشته ای در رسانه و فرهنگ (رسانه و فرهنگ)، vol. 2، no. 1، pp. 49–72، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/222411/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button