APA:
کپیموحد، علی، امان پور، سعید، و نادری، کاوه. (1390). بازاریابی گردشگری شهری بر اساس برندیابی با مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP), (مطالعه موردی, شهر کرمانشاه). برنامه ریزی فضایی، 1(3)، 17-36. SID. https://sid.ir/paper/223598/fa
Vancouver:
کپیموحد علی، امان پور سعید، نادری کاوه. بازاریابی گردشگری شهری بر اساس برندیابی با مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP), (مطالعه موردی, شهر کرمانشاه). برنامه ریزی فضایی[Internet]. 1390؛1(3):17-36. Available from: https://sid.ir/paper/223598/fa
IEEE:
کپیعلی موحد، سعید امان پور، و کاوه نادری، “بازاریابی گردشگری شهری بر اساس برندیابی با مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP), (مطالعه موردی, شهر کرمانشاه)،” برنامه ریزی فضایی، vol. 1، no. 3، pp. 17–36، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/223598/fa