APA:
کپیسامانی، فاطمه، و حسین چاری، مسعود. (1392). بررسی نقش واسطه ای تنظیم شناختی هیجان در رابطه میان والدگری و سازگاری تحصیلی در دانشجویان. روشها و مدلهای روان شناختی، 3(11)، 83-98. SID. https://sid.ir/paper/227585/fa
Vancouver:
کپیسامانی فاطمه، حسین چاری مسعود. بررسی نقش واسطه ای تنظیم شناختی هیجان در رابطه میان والدگری و سازگاری تحصیلی در دانشجویان. روشها و مدلهای روان شناختی[Internet]. 1392؛3(11):83-98. Available from: https://sid.ir/paper/227585/fa
IEEE:
کپیفاطمه سامانی، و مسعود حسین چاری، “بررسی نقش واسطه ای تنظیم شناختی هیجان در رابطه میان والدگری و سازگاری تحصیلی در دانشجویان،” روشها و مدلهای روان شناختی، vol. 3، no. 11، pp. 83–98، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/227585/fa