APA:
کپیقاسم زاده، عزیزرضا، ثناگوی محرر، غلامرضا، جعفری، سالم، و قوام، علی. (1396). اثربخشی آموزش استراتژی های فراشناختی(MCT) بر مشارکت در کلاس درس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی. توسعه ی آموزش جندی شاپور، 8(4 )، 453-462. SID. https://sid.ir/paper/228715/fa
Vancouver:
کپیقاسم زاده عزیزرضا، ثناگوی محرر غلامرضا، جعفری سالم، قوام علی. اثربخشی آموزش استراتژی های فراشناختی(MCT) بر مشارکت در کلاس درس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی. توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1396؛8(4 ):453-462. Available from: https://sid.ir/paper/228715/fa
IEEE:
کپیعزیزرضا قاسم زاده، غلامرضا ثناگوی محرر، سالم جعفری، و علی قوام، “اثربخشی آموزش استراتژی های فراشناختی(MCT) بر مشارکت در کلاس درس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 8، no. 4 ، pp. 453–462، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/228715/fa