APA:
کپیحسن پوردهکردی، علی، و مسعودی، رضا. (1394). تاثیر دو روش آموزش CBL و سنتی بر یادگیری, نگرش, رفتار و تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری مقطع کارشناسی: ادغام تئوری و عمل. توسعه ی آموزش جندی شاپور، 6(3 )، 198-205. SID. https://sid.ir/paper/228761/fa
Vancouver:
کپیحسن پوردهکردی علی، مسعودی رضا. تاثیر دو روش آموزش CBL و سنتی بر یادگیری, نگرش, رفتار و تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری مقطع کارشناسی: ادغام تئوری و عمل. توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1394؛6(3 ):198-205. Available from: https://sid.ir/paper/228761/fa
IEEE:
کپیعلی حسن پوردهکردی، و رضا مسعودی، “تاثیر دو روش آموزش CBL و سنتی بر یادگیری, نگرش, رفتار و تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری مقطع کارشناسی: ادغام تئوری و عمل،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 6، no. 3 ، pp. 198–205، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/228761/fa