مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

985
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

720
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی رابطه برنامه درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش-آموزان مدارس راهنمایی دخترانه شهرستان شوشتر در سال تحصیلی91-90

صفحات

 صفحه شروع 122 | صفحه پایان 129

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه برنامه درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش-آموزان مدارس راهنمایی دخترانه شهرستان شوشتر در سال تحصیلی 91-90 بود. این پژوهش از نوع توصیفی همبستگی بود. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی شهرستان شوشتر می باشد. حجم نمونه در این پژوهش 351 نفر بود. ابزار این پژوهش شامل پرسشنامه محقق ساخته بود. همچنین معدل تحصیلی دانش آموزان به منظور سنجش عملکرد آن ها در نظر گرفته شد. جهت تجزیه و تحلیل آماری از روش های آمار توصیفی مانند میانگین و انحراف استاندارد و روش های آمار استنباطی شامل ضریب همبستگی پیرسون, تحلیل رگرسیون استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که بین جو اجتماعی مدرسه, تعامل میان معلم و دانش آموزن و تعامل میان دانش آموزان و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی شهرستان شوشتر رابطه مثبت معناداری وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    برومندنسب، مسعود، امیدیان، فرانک، و حسین پور، طیبه. (1393). بررسی رابطه برنامه درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش-آموزان مدارس راهنمایی دخترانه شهرستان شوشتر در سال تحصیلی91-90. توسعه ی آموزش جندی شاپور، 5(2)، 122-129. SID. https://sid.ir/paper/228785/fa

    Vancouver: کپی

    برومندنسب مسعود، امیدیان فرانک، حسین پور طیبه. بررسی رابطه برنامه درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش-آموزان مدارس راهنمایی دخترانه شهرستان شوشتر در سال تحصیلی91-90. توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1393؛5(2):122-129. Available from: https://sid.ir/paper/228785/fa

    IEEE: کپی

    مسعود برومندنسب، فرانک امیدیان، و طیبه حسین پور، “بررسی رابطه برنامه درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش-آموزان مدارس راهنمایی دخترانه شهرستان شوشتر در سال تحصیلی91-90،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 5، no. 2، pp. 122–129، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/228785/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button