مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

466
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

583
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی اثر بخشی بازخوردهای مدرس در قالب آموزش مبتنی بر پذیرفتن و پایبندی عملکردی بر راهبردهای مقابله ای

صفحات

 صفحه شروع 230 | صفحه پایان 240

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف بررسی اثر بخشی بازخوردهای مدرس در قالب آموزش مبتنی بر پذیرفتن و پایبندی عملکردی بر راهبردهای مقابله ای در دانشجویان پسرانجام گرفت. روش پژوهش حاضر از نوع نیمه آزمایشی با استفاده از طرح پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل تمامی دانشجویان پسر دانشگاه علوم پرشکی همدان در سال تحصیلی 98_97 بود. بر اساس جامعه آماری و هدف پژوهش با توجه به مقایسه ای بودن آن, تعداد 40 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی همدان, پس از انجام مرحله غربال گری انتخاب گردید. برای انتخاب نمونه از روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای استفاده شد. در پژوهش حاضر برای اجرای پژوهش از روش میدانی و برای جمع آوری اطلاعات از پرسش نامه رابردهای مقابله ای استفاده شد. داده های به دست آمده با استفاده از روش تحلیل کوواریانس تجزیه و تحلیل شدند. یافته های حاصل از این پژوهش نشان داد که بازخوردهای مدرس در قالب آموزش مبتنی بر پذیرفتن و پایبندی عملکردی بر راهبردهای مقابله ای تأثیر معنی داری داشته است(01/0p<).

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قدم پور، عزت اله، میرزایی، فریده، جدیدی، سما، یوسف وند، مهدی، و زارعی، زلیخا. (1398). بررسی اثر بخشی بازخوردهای مدرس در قالب آموزش مبتنی بر پذیرفتن و پایبندی عملکردی بر راهبردهای مقابله ای. توسعه ی آموزش جندی شاپور، 10(3 )، 230-240. SID. https://sid.ir/paper/228822/fa

    Vancouver: کپی

    قدم پور عزت اله، میرزایی فریده، جدیدی سما، یوسف وند مهدی، زارعی زلیخا. بررسی اثر بخشی بازخوردهای مدرس در قالب آموزش مبتنی بر پذیرفتن و پایبندی عملکردی بر راهبردهای مقابله ای. توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1398؛10(3 ):230-240. Available from: https://sid.ir/paper/228822/fa

    IEEE: کپی

    عزت اله قدم پور، فریده میرزایی، سما جدیدی، مهدی یوسف وند، و زلیخا زارعی، “بررسی اثر بخشی بازخوردهای مدرس در قالب آموزش مبتنی بر پذیرفتن و پایبندی عملکردی بر راهبردهای مقابله ای،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 10، no. 3 ، pp. 230–240، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/228822/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button