مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

768
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

592
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی میزان دسترسی به کامپیوتر و نگرش شرکت کنندگان در برنامه های بازآموزی در مورد آموزش الکترونیکی

صفحات

 صفحه شروع 40 | صفحه پایان 48

چکیده

 کامپیوتر به عنوان یک موضوع مهم در آموزش الکترونیکی و بعنوان ابزار مطالعه فرد سبب یادگیری مستقل فرد می گردد و می تواند نقش مهمی در این امر داشته باشد. هدف از این پژوهش میزان دسترسی به کامپیوتر و نگرش شرکت کنندگان در برنامه های آموزش مداوم برای بکارگیری آموزش الکترونیکی در برنامه های آموزش مداوم بوده است. در این پژوهش مقطعی که در سال 1389 انجام شد. جامعه و نمونه پژوهش را شرکت کنندگان در برنامه های آموزش مداوم تا پایان آبان 1389 در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تشکیل دادند. نتایج نشان داد: %95.2 از شرکت کنندگان نگرش مثبت به آموزش الکترونیکی داشتند %65.6 از شرکت کنندگان دارای کامپیوتر بودند, میزان دسترسی به کامپیوتر در هر دو جنس تفاوت معنی داری داشت (P<0.00). %86.8 از شرکت کنندگان روش آموزش الکترونیکی را جهت اجرای برنامه های آموزش مداوم مناسب می دانستند. %47.5 از شرکت کنندگان موافق بودند که با زیرساخت های موجود نمی توان آموزش را به سمت آموزش الکترونیکی سوق داد. در صورتیکه %85.2 اظهار داشتند که تا فراهم آوردن زمینه های لازم برای آموزش الکترونیکی, آموزش به روش سنتی و الکترونیکی توام صورت گیرد با توجه به نگرش مثبت شرکت کنندگان به آموزش الکترونیکی, زمینه های لازم برای حرکت به سمت طراحی و اجرای نظام آموزش الکترونیکی در آموزش های رسمی مساعد می باشد اقدامات لازم می تواند در این مورد صورت گیرد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عازمیان، آزاده، میرزایی، کامران، و نجفی زاده، مهناز. (1392). بررسی میزان دسترسی به کامپیوتر و نگرش شرکت کنندگان در برنامه های بازآموزی در مورد آموزش الکترونیکی. توسعه ی آموزش جندی شاپور، 3(2 (پیاپی 5))، 40-48. SID. https://sid.ir/paper/228894/fa

    Vancouver: کپی

    عازمیان آزاده، میرزایی کامران، نجفی زاده مهناز. بررسی میزان دسترسی به کامپیوتر و نگرش شرکت کنندگان در برنامه های بازآموزی در مورد آموزش الکترونیکی. توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1392؛3(2 (پیاپی 5)):40-48. Available from: https://sid.ir/paper/228894/fa

    IEEE: کپی

    آزاده عازمیان، کامران میرزایی، و مهناز نجفی زاده، “بررسی میزان دسترسی به کامپیوتر و نگرش شرکت کنندگان در برنامه های بازآموزی در مورد آموزش الکترونیکی،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 3، no. 2 (پیاپی 5)، pp. 40–48، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/228894/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button