APA:
کپیمهدی نژاد گرجی، گلین، رضایی، علی محمد، امین بیدخت، علی اکبر، و محمدی فر، محمدعلی. (1396). پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان: نقش اضطراب در مهارت های سه گانه آموزش زبان انگلیسی(خواندن, شنیدن و نوشتن). توسعه ی آموزش جندی شاپور، 8(ویژه نامه )، 10-19. SID. https://sid.ir/paper/228966/fa
Vancouver:
کپیمهدی نژاد گرجی گلین، رضایی علی محمد، امین بیدخت علی اکبر، محمدی فر محمدعلی. پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان: نقش اضطراب در مهارت های سه گانه آموزش زبان انگلیسی(خواندن, شنیدن و نوشتن). توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1396؛8(ویژه نامه ):10-19. Available from: https://sid.ir/paper/228966/fa
IEEE:
کپیگلین مهدی نژاد گرجی، علی محمد رضایی، علی اکبر امین بیدخت، و محمدعلی محمدی فر، “پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان: نقش اضطراب در مهارت های سه گانه آموزش زبان انگلیسی(خواندن, شنیدن و نوشتن)،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 8، no. ویژه نامه ، pp. 10–19، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/228966/fa