APA:
کپیآیتی، محسن، اکبری بورنگ، محمد، پایدار، فرشته، و رودی علی آبادی، ثریا. (1397). تأثیر آموزش درس زبان عمومی طبق سرفصل مصوب بر انگیزش-نگرش و خودکارآمدی یادگیری زبان انگلیسی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند. مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، 25(ویژه نامه آموزش پزشکی)، 93-106. SID. https://sid.ir/paper/95695/fa
Vancouver:
کپیآیتی محسن، اکبری بورنگ محمد، پایدار فرشته، رودی علی آبادی ثریا. تأثیر آموزش درس زبان عمومی طبق سرفصل مصوب بر انگیزش-نگرش و خودکارآمدی یادگیری زبان انگلیسی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند. مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند[Internet]. 1397؛25(ویژه نامه آموزش پزشکی):93-106. Available from: https://sid.ir/paper/95695/fa
IEEE:
کپیمحسن آیتی، محمد اکبری بورنگ، فرشته پایدار، و ثریا رودی علی آبادی، “تأثیر آموزش درس زبان عمومی طبق سرفصل مصوب بر انگیزش-نگرش و خودکارآمدی یادگیری زبان انگلیسی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند،” مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، vol. 25، no. ویژه نامه آموزش پزشکی، pp. 93–106، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/95695/fa