APA:
کپیشاملو، مهدی، فرهنگی، علی اکبر، شیری، طهمورث، و مظفری، افسانه. (1397). ارائة الگوی برندسازی از دید مخاطب در رسانة برخط ورزشی (مورد مطالعه: ورزش سه). مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 10(50 )، 203-226. SID. https://sid.ir/paper/234337/fa
Vancouver:
کپیشاملو مهدی، فرهنگی علی اکبر، شیری طهمورث، مظفری افسانه. ارائة الگوی برندسازی از دید مخاطب در رسانة برخط ورزشی (مورد مطالعه: ورزش سه). مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1397؛10(50 ):203-226. Available from: https://sid.ir/paper/234337/fa
IEEE:
کپیمهدی شاملو، علی اکبر فرهنگی، طهمورث شیری، و افسانه مظفری، “ارائة الگوی برندسازی از دید مخاطب در رسانة برخط ورزشی (مورد مطالعه: ورزش سه)،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 10، no. 50 ، pp. 203–226، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/234337/fa