مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,426
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

951
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

برندمداری و بهبود عملکرد شرکت ها

صفحات

 صفحه شروع 71 | صفحه پایان 96

چکیده

 با توجه به تغییرات سریع دنیای تجارت و اهمیتی که برند به عنوان یک عامل سرنوشت ساز در سازمان ها دارد, تاثیر یک برند از شرکت در ذهن مشتریان و بالاخره, جایگاهی که شرکت می تواند با توجه به عامل مهم برند کسب کند, این بررسی در زمینه برندمداری و تاثیر آن بر عملکرد سازمان صورت گرفت است. ضمن بررسی عواملی که می تواند برندمداری را تحت تاثیر قرار دهد. موانعی که عامل بازدارنده ایجاد برند در سازمان ها است و شاخص های دیگری چون نوآوری, تمایز برند, عملکرد برند, عملکرد شرکت و برندمداری تعریف و اثر آن ها بر یکدیگر مورد مطالعه قرار گرفته است. جامعه پژوهش حاضر که شرکت های شیرینی و شکلات شهر تبریز است که ضمن انتخاب نمونه 205 نفری از مدیران فروش آن ها داده های لازم با استفاده از یک پرسشنامه گردآوری شده است. طبق نتایج بدست آمده از آزمون فرضیات, تاثیر برندمداری در سازمان به عنوان یک استراتژی بازاریابی از طریق ایجاد نوآوری ها و تمایز در برند که به افزایش عملکرد برند منجر و مآلا به بهبود عملکرد شرکت می انجامد, مورد تایید قرار گرفته است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صفرزاده، حسین، و مرادی، کبری. (1390). برندمداری و بهبود عملکرد شرکت ها. مدیریت کسب و کار، 2(10)، 71-96. SID. https://sid.ir/paper/237819/fa

    Vancouver: کپی

    صفرزاده حسین، مرادی کبری. برندمداری و بهبود عملکرد شرکت ها. مدیریت کسب و کار[Internet]. 1390؛2(10):71-96. Available from: https://sid.ir/paper/237819/fa

    IEEE: کپی

    حسین صفرزاده، و کبری مرادی، “برندمداری و بهبود عملکرد شرکت ها،” مدیریت کسب و کار، vol. 2، no. 10، pp. 71–96، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237819/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button