APA:
کپیقلی پورکویچ، صالح، لیوارجانی، شعله، و حسینی نسب، داوود. (1398). اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر علایم نقص توجه/بیش فعالی و تعلل ورزی تحصیلی نوجوانان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی. طب توانبخشی، 8(3 )، 100-110. SID. https://sid.ir/paper/239639/fa
Vancouver:
کپیقلی پورکویچ صالح، لیوارجانی شعله، حسینی نسب داوود. اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر علایم نقص توجه/بیش فعالی و تعلل ورزی تحصیلی نوجوانان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی. طب توانبخشی[Internet]. 1398؛8(3 ):100-110. Available from: https://sid.ir/paper/239639/fa
IEEE:
کپیصالح قلی پورکویچ، شعله لیوارجانی، و داوود حسینی نسب، “اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر علایم نقص توجه/بیش فعالی و تعلل ورزی تحصیلی نوجوانان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی،” طب توانبخشی، vol. 8، no. 3 ، pp. 100–110، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/239639/fa