APA:
کپیغریبی، حسن، قلی زاده، زلیخا، رستمی، چنگیز، و حکمتی، عیسی. (1396). مقایسه اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی و نوروفیدبک بر کاهش نشانه های اختلال نقص توجه/ بیش فعالی. عصب روانشناسی، 3(2 (پیاپی 9) )، 118-132. SID. https://sid.ir/paper/266856/fa
Vancouver:
کپیغریبی حسن، قلی زاده زلیخا، رستمی چنگیز، حکمتی عیسی. مقایسه اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی و نوروفیدبک بر کاهش نشانه های اختلال نقص توجه/ بیش فعالی. عصب روانشناسی[Internet]. 1396؛3(2 (پیاپی 9) ):118-132. Available from: https://sid.ir/paper/266856/fa
IEEE:
کپیحسن غریبی، زلیخا قلی زاده، چنگیز رستمی، و عیسی حکمتی، “مقایسه اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی و نوروفیدبک بر کاهش نشانه های اختلال نقص توجه/ بیش فعالی،” عصب روانشناسی، vol. 3، no. 2 (پیاپی 9) ، pp. 118–132، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/266856/fa