APA:
کپیرنجبریان، بهرام، و محمدزاده، امیر. (1385). تاثیر تعمیم یک نام تجاری به محصولات جدید در صنایع غذایی شهر تهران
. اقتصاد کشاورزی و توسعه، 14(53)، 91-105. SID. https://sid.ir/paper/24273/fa
Vancouver:
کپیرنجبریان بهرام، محمدزاده امیر. تاثیر تعمیم یک نام تجاری به محصولات جدید در صنایع غذایی شهر تهران
. اقتصاد کشاورزی و توسعه[Internet]. 1385؛14(53):91-105. Available from: https://sid.ir/paper/24273/fa
IEEE:
کپیبهرام رنجبریان، و امیر محمدزاده، “تاثیر تعمیم یک نام تجاری به محصولات جدید در صنایع غذایی شهر تهران
،” اقتصاد کشاورزی و توسعه، vol. 14، no. 53، pp. 91–105، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/24273/fa