مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

711
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

565
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر تعمیم یک نام تجاری به محصولات جدید در صنایع غذایی شهر تهران

صفحات

 صفحه شروع 91 | صفحه پایان 105

چکیده

 انتخاب یک نام تجاری مناسب برای محصول جدید می تواند در موفقیت این محصول و به دست آوردن سهم بیشتر بازار تاثیر بگذارد. راهبرد "تعمیم نام تجاری" به مفهوم استفاده از یک نام تجاری شناخته شده برای معرفی طبقات جدیدی از محصول است و استفاده از آن تحت شرایط خاصی می تواند موجب موفقیت محصول جدید شود. لذا این تحقیق تاثیر سه دسته از متغیرهای تعدیل کننده از جمله ویژگی بازار, ویژگی محصول مورد تعمیم و خصوصیات نام تجاری را در رابطه اتخاذ راهبرد تعمیم نام تجاری و سهم بازار محصول جدید در صنایع غذایی شهر تهران مورد مطالعه قرار داده است. نتایج نشان می دهد که تعمیم نام تجاری موجب افزایش سهم بازار محصولات جدید در صنایع غذایی شهر تهران نشده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رنجبریان، بهرام، و محمدزاده، امیر. (1385). تاثیر تعمیم یک نام تجاری به محصولات جدید در صنایع غذایی شهر تهران . اقتصاد کشاورزی و توسعه، 14(53)، 91-105. SID. https://sid.ir/paper/24273/fa

    Vancouver: کپی

    رنجبریان بهرام، محمدزاده امیر. تاثیر تعمیم یک نام تجاری به محصولات جدید در صنایع غذایی شهر تهران . اقتصاد کشاورزی و توسعه[Internet]. 1385؛14(53):91-105. Available from: https://sid.ir/paper/24273/fa

    IEEE: کپی

    بهرام رنجبریان، و امیر محمدزاده، “تاثیر تعمیم یک نام تجاری به محصولات جدید در صنایع غذایی شهر تهران ،” اقتصاد کشاورزی و توسعه، vol. 14، no. 53، pp. 91–105، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/24273/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button