APA:
کپیجوادی، عباس، محمودزاده، آمنه، و محمدی، یحیی. (1395). رابطه ابعاد رویکردهای مطالعه با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند. پژوهش در آموزش علوم پزشکی، 8(3 )، 9-15. SID. https://sid.ir/paper/244420/fa
Vancouver:
کپیجوادی عباس، محمودزاده آمنه، محمدی یحیی. رابطه ابعاد رویکردهای مطالعه با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند. پژوهش در آموزش علوم پزشکی[Internet]. 1395؛8(3 ):9-15. Available from: https://sid.ir/paper/244420/fa
IEEE:
کپیعباس جوادی، آمنه محمودزاده، و یحیی محمدی، “رابطه ابعاد رویکردهای مطالعه با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند،” پژوهش در آموزش علوم پزشکی، vol. 8، no. 3 ، pp. 9–15، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/244420/fa