APA:
کپیضرابیان، فروزان. (1397). تاثیر روش یاددهی- یادگیری ترکیبی بر یادگیری, انگیزش و علاقه به درس آناتومی در دانشجویان علوم پزشکی. پژوهش در آموزش علوم پزشکی، 10(1 )، 63-71. SID. https://sid.ir/paper/244446/fa
Vancouver:
کپیضرابیان فروزان. تاثیر روش یاددهی- یادگیری ترکیبی بر یادگیری, انگیزش و علاقه به درس آناتومی در دانشجویان علوم پزشکی. پژوهش در آموزش علوم پزشکی[Internet]. 1397؛10(1 ):63-71. Available from: https://sid.ir/paper/244446/fa
IEEE:
کپیفروزان ضرابیان، “تاثیر روش یاددهی- یادگیری ترکیبی بر یادگیری, انگیزش و علاقه به درس آناتومی در دانشجویان علوم پزشکی،” پژوهش در آموزش علوم پزشکی، vol. 10، no. 1 ، pp. 63–71، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/244446/fa