APA:
کپیفرزین فر، زهره، سعیدااردکانی، سعید، و نادری بنی، محمود. (1395). تاثیر مسوولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت (مورد مطالعه هتل های سه ستاره و چهار ستاره یزد). مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 11(33)، 63-83. SID. https://sid.ir/paper/202620/fa
Vancouver:
کپیفرزین فر زهره، سعیدااردکانی سعید، نادری بنی محمود. تاثیر مسوولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت (مورد مطالعه هتل های سه ستاره و چهار ستاره یزد). مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1395؛11(33):63-83. Available from: https://sid.ir/paper/202620/fa
IEEE:
کپیزهره فرزین فر، سعید سعیدااردکانی، و محمود نادری بنی، “تاثیر مسوولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت (مورد مطالعه هتل های سه ستاره و چهار ستاره یزد)،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 11، no. 33، pp. 63–83، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202620/fa