APA:
کپیطباطبایی نسب، سیدمحمد، و آبیکاری، معصومه. (1393). بررسی تاثیر تحریف های شناختی بر احساسات منفی مصرف کنندگان نسبت به برند و رویکردهای رفتاری آنها. راهبردهای بازرگانی، 21(4 )، 19-32. SID. https://sid.ir/paper/253016/fa
Vancouver:
کپیطباطبایی نسب سیدمحمد، آبیکاری معصومه. بررسی تاثیر تحریف های شناختی بر احساسات منفی مصرف کنندگان نسبت به برند و رویکردهای رفتاری آنها. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1393؛21(4 ):19-32. Available from: https://sid.ir/paper/253016/fa
IEEE:
کپیسیدمحمد طباطبایی نسب، و معصومه آبیکاری، “بررسی تاثیر تحریف های شناختی بر احساسات منفی مصرف کنندگان نسبت به برند و رویکردهای رفتاری آنها،” راهبردهای بازرگانی، vol. 21، no. 4 ، pp. 19–32، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/253016/fa